Salt + Light Media Home
Salt + Light Media Home

我哋大家

疫境下我哋大家都要留在家中,日日緊貼疫情,身心疲累。鹽與光全新網上節目《我哋大家》是一個輕鬆清談節目,我哋希望為在家中的您帶來歡笑聲!
我哋大家

E92 | 向天主Say "Yes" (1)

梁保得修士是一名在香港土生土長的鮑思高慈幼會會士。他於2023年2月25日在台北聖若望鮑思高天主堂領受執事聖秩聖事。他是如何感受到天主的召叫?究竟是他去尋找天主,還是天主去尋找他?梁保得修士會與我們一連三集細說他的聖召故事。

E91 | 麥神講剛果

全新一季的《我哋大家》,本集有來自剛果,現服務於香港,人稱「麥神」的聖母聖心會傳教士麥冠達神父跟主持人一起講教宗出訪、講剛果彌撒禮儀、講內戰、講青年、講剛果教會等等。

我哋大家【新春賀年版】點只拜年咁簡單

我哋大家用「另類」的新年祝賀語,笑住同您拜年!

E90 | 眾家之家籌款音樂會

天主教香港教區在2022年12月12日,於灣仔伊利沙伯體育館舉行的「眾家之家籌款音樂會」。活動由《教區籌募建堂及發展基金委員會》主辦,當晚香港教區大家庭總動員參與演出,各項表演都非常精彩,本集為您介紹音樂會及送上由聖母無原罪傳教女修會阮嫣玲修女提供的其中三個預錄的表演。請大家細心欣賞!

E89 | 《聖體奇蹟》國際展覽 嘉賓:鄭希禾女士 Joni Cheng

彌撒嘅高峰係祝聖聖體嘅時候,為教友嚟講,我哋相信聖體聖血就係耶穌基督嘅臨在,而喺教會裏面,亦都有唔少經過科學鑒證之後,又獲得教廷認可嘅聖體奇蹟發生。為咗令大家認識乜嘢係聖體奇蹟,真福卡洛‧阿庫蒂斯(Blessed Carlo Acutis)策展咗《聖體奇蹟》國際展覽,呢個展覽已經被翻譯成17種語言,喺五大洲不同城市展出,今次展覽去到澳門,由澳門天主教文化協會主辦。《我哋大家》請來澳門天主教文化協會主任 Joni Cheng 為我們詳細介紹這國際展覽。

E88 | 認識澳門天主教文化協會 嘉賓:鄭希禾女士 Joni Cheng

一講到「澳門」呢個地方,你可能第一時間就會諗到,葡撻、豬扒包、大三巴,甚至乎「玩返兩手」。但係,你有冇留意到澳門其實有好多有特色嘅天主教教堂呢?澳門教區有點樣去運用呢一啲嘅文化遺產去做福傳呢?近年,該教區成立咗澳門天主教文化協會,今集《我哋大家》就請來澳門天主教文化協會主任 Joni Cheng 同我哋一齊認識澳門天主教嘅文化,亦都會介紹協會嘅工作。

E87 | 開心講牧民 嘉賓:林康政老師

何謂「牧民」?「牧民」係咪神父嘅專用詞語?平信徒又點參與牧民?今集請來牧民神學博士林康政老師同我哋分享佢對「牧民」嘅見解,仲會同大家介紹佢嘅牧民工具。

E86 | 開心講聖召 嘉賓:林康政老師

好多時喺生活中都會聽到有人話:「呢份工係天主叫我做嘅!」又或者「呢件事係天主叫我做嘅!」係咪真係咁容易聽到天主的召叫呢?要點先至知道天主叫緊自己呢?今集請來林康政老師同我哋分享佢係日本聽到召叫嘅經驗,林老師仲會同大家講下教宗第59屆世界聖召祈禱日文告中所提及的「聖召」係點樣嘅一回事。

E85 | ShareLife 教區公益金 嘉賓:Samantha Koon

有沒有聽過天主教都有「公益金」?在多倫多總教區就設有「教區公益金ShareLife」為弱勢社群提供援助。究竟 ShareLife 是做些什麼?有多少個天主教慈善機構受惠?今集 #我哋大家 請來天主教多倫多總教區發展部主任官美兒女士(Samantha Koon)為我們介紹該機構,與及分享她為何堅持這一份工作。

E84 | AMDG全新天主教歌曲專輯《冀盼》 嘉賓:Vansie Kwok

AMDG推出第三張專輯,唱作人Vansie表示:「當中收納的都是跟『希望』有關的歌曲作品。『希望』至少可以用音樂帶點鼓勵和安慰。」今集 #我哋大家 有Vansie同我哋分享創作呢張專輯及歌曲背後的意義與故事。

E83 | 方濟‧友約‧聖週五 嘉賓:譚錦榮神父

由於香港疫情嚴峻嘅關係,聖堂都需要閂門,直接影響教友嘅信仰生活。身為大角咀中華聖母堂堂區主任司鐸嘅譚錦榮神父,在疫情下都不忘去帶領教友去幫助有需要嘅露宿者。譚神父亦都會同我哋介紹「方濟.友約」呢個網頁。另外,佢又特別製作聖週五特備節目「默想耶穌被埋葬及夜禱」。今集有譚錦榮神父同我哋逐一分享。

E82 | 一站式墓園服務 嘉賓:Leo Tse 謝國權

當家人離世的時候,家屬往往都會為殯儀及墓地安排而煩惱。你有冇想過可以由自己預早安排?仲可以一站式做哂所有事情,唔駛家人頻撲?今集 #我哋大家 繼續請來多倫多總教區天主教墓園管理局區域主任 Leo Tse 謝國權先生同我哋一一介紹。

E81 | 墓地冷知識 嘉賓:Leo Tse 謝國權

有沒有想過土葬都可以有上下格,如碌架床一樣?天主教墓園是否只為教友安葬而設?室內和室外的安葬價錢相差有多大?原來室內的靈位高底是有級別之分。今集 #我哋大家 繼續請來多倫多總教區天主教墓園管理局區域主任 Leo Tse 謝國權先生同我們一一解答。

E80 | 感染新冠病毒的親身經歷 嘉賓:譚傑志神父

譚傑志神父於2021年在意大利感染了新冠病毒,並要入院留醫,當時他有何體會?曾經做過醫生的他,對疫苗又有何看法?在疫情下,無論什麼年紀的人都會感到沮喪、焦慮,在靈修上又可以如何幫助大家,積極面對生活?今集 #我哋大家 請來譚傑志神父與我們分享他感染後的經歷。

E79 | 天地人和-書畫篆刻藝術與靈修 嘉賓:譚傑志神父

譚傑志神父,他除了集天主教司鐸、醫生、大學生命倫理教授等多重身份於一身,也是一位造詣非凡的藝術家。他12歲開始學習中國水墨畫,長大後更研習中國書法和篆刻,人生中不斷以藝術創作來默想與天主的創造。最近,譚神父推出書集「天地人和」,當中選輯了部分以往及近期的作品,用作品說話,帶領讀者與天主交談,認識信仰。本集《我哋大家》就請來譚神父為我們作介紹,更可先睹為快書中的作品。

E78 | 多倫多總教區天主教墓園服務 嘉賓:Leo Tse 謝國權 (區域主任)

帶俾人「希望」嘅職業有好多,你可能第一時間會諗到醫生、護士、老師、社工等等。你又會唔會諗到墓園服務呢個行業呢?今集 #我哋大家 請來多倫多總教區天主教墓園管理局區域主任 Leo Tse 謝國權先生同我哋講吓佢點解會入行,家人同朋友又會唔會對佢避之側吉呢?多倫多嘅天主教墓地其實有咩選擇呢?等等嘅問題 Leo 會逐一同我哋分享!

E77 | 香港教區有新主教啦! 嘉賓:TingTing & 雀仔 @沸點

香港教區自楊鳴章主教喺2019年去世後,主教座堂嘅主教座一直懸空接近3年。而家教宗終於委任命咗耶穌會會士周守仁神父成為新嘅主教帶領香港教區。周主教經常都話青年人好重要,但係青年眼中嘅周主教又係一個點樣嘅人呢?晉牧嗰日 #沸點 攝製隊更全程貼身伴隨周主教。今集請來沸點TingTing同雀仔同我哋講吓佢哋喺當日嘅第一身感受,仲會講吓佢哋眼中嘅周主教係一個點樣嘅人。

E76 | 沸點 嘉賓:TingTing & 雀仔

要講 #新媒體 點可以唔講 #沸點 ,一個天主教嘅青年平台竟然同打邊爐扯上關係?此「沸」不同彼「廢」,一個決心帶領青年佢做 #沸青 嘅平台!今集請來兩位幕後主腦TingTing同雀仔講 #沸點 !

E75 |「森」愛音樂【聖誕篇】嘉賓:鄭汝森博士

聖誕節,連全城熱爆嘅男團Mirror都出聖誕歌應吓節,更何況喺教會!天主教香港教區推出一首全新編排嘅聖誕節組曲,更搵嚟12位神父(包括主教)一齊全新演繹耳熟能詳嘅聖誕歌,歌名名為《欽崇救主聖誕組曲》。今集 #我哋大家 邀請到負責編曲嘅Anthony 鄭汝森博士同我哋講吓製作過程,與及同12位神父錄音嘅感受。

E74 |「森」愛音樂【創作篇】嘉賓:鄭汝森博士

如果有聽開宗教音樂嘅你,對鄭汝森博士(Dr.Anthony Cheng)呢個名字一定唔會陌生。佢唔單只係創作宗教音樂,佢仲係一個流行歌曲作曲人。今集 #我哋大家 邀請到 Anthony 同我哋分享佢嘅創作之路,點樣用音樂去融入自己嘅生活,並與人分享。

E73 | 主題 萬錦市早餐祈禱會 Markham Prayer Breakfast

萬錦市早餐祈禱會 我哋食早餐就食得多啦,祈禱會都可能去唔少,但係早餐祈禱會,仲要係使政府搞嘅,你又去過未呢?今集主持人會同大家分享呢個活動嘅特別之處。

E72 | Lest We Forget 永誌不忘 嘉賓:皇家香港軍團義勇軍 Larry Lau 及 Francis Luk

嘉賓: Larry Lau,皇家香港軍團義勇軍安省協會會長 Francis Luk,皇家香港軍團義勇軍安省協會會員 每年嘅11月11日都係國殤紀念日,呢一日都係宣揚和平嘅日子。今集我哋請來「皇家香港軍團義勇軍」為我哋認識呢個重要嘅日子,同埋同我哋分享佢哋喺香港保衛戰嘅角色同責任。喺煉靈月裏面,讓我哋都一齊去紀念所有嘅為和平而犧牲嘅兄弟姊妹。

E71 | 獸醫與我 (下集) 嘉賓:Dr.Victoria Tong

如果有人送隻寵物比你,你會開心定唔開心呢?喺多倫多土生土長嘅獸醫Dr.Victoria Tong話你知養寵物要負咩責任。佢仲會講下原來動物都可以做針灸,同埋信仰點幫助面對獸醫呢份工作。

E70 | 獸醫與我 (上集) 嘉賓:Dr.Victoria Tong

小學作文題目「我的志願」通常會寫老師、醫生、護士等等,你有冇諗過做獸醫呢?獸醫係咪咩動物都識醫?獸醫去邊度實習呢?信仰同做獸醫又有咩關係?今集請來在多倫多土生土長的 Dr.Victoria Tong 同我哋做分享。講開英文嘅佢,今次仲係佢第一次用廣東話做訪問!

E69 | 認識「教宗祈禱意向」 嘉賓:盧國輝神父

我哋經常都將「教宗祈禱意向」掛係口邊,究竟自己知唔知教宗每個月嘅祈禱意向係咩呢?《我哋大家》今集請來「教宗全球祈禱網絡(加拿大統籌專員)」盧國輝神父同我哋一齊認識「教宗祈禱意向」。

E68 | 我哋大家慶中秋

《我哋大家》嘅主持Rodney 同 Billy 終於在限聚令下相聚同大家做節目,仲選擇係中秋佳節同大家一齊慶中秋,開開心心笑一餐!

E67 | 天主教關愛自然行動 嘉賓:Timmy So 及 Dawn Chung

晨早空氣清新開朗~陽光溫暖帶來無限美 近年,一講到愛護大自然同守護大地,就會諗起教宗方濟各嘅 #願祢受讚頌 通諭。呢一個通諭出咗之後,究竟點樣影響教會嘅兄弟姊妹去喺環保上作出行動呢?我哋又應該點樣去守護天主創造嘅大地呢?今集我哋請來「天主教關愛自然行動」嘅核心成員同我哋講吓佢哋踏上愛護大自然嘅心路歷程。 其實陽光空氣原是平均給你~朝晚任君取珍惜自然美

E66 | 海地地震災情 嘉賓:洪吟芳修女

2021年8月15日,海地發生7.2級地震。據海地民防部門最新數據顯示,截至8月18日,死亡人數大約2千,傷者人數約有1萬。此外,當地教會建築物也受到嚴重破壞,多間教堂被毀。其中,聖母無原罪傳教女修會的修院及學校倒塌。今集《我哋大家》請來該會的洪吟芳修女為我哋帶來當地的災情消息及作捐款呼籲。請為海地人民祈禱!

E65 | 獄中的人性 嘉賓:Rita Peng【監獄院牧】

今集《我哋大家》有監獄院牧 Rita Peng 同我哋講述囚犯在獄中的人性,其中一位在囚時行為良好,在出獄前不幸被殺,究竟原因是什麼? Rita又會同我哋分享一些運用呼吸技巧來舒緩憤怒的方法,從而去學習放下。

E64 | 獄中的故事 嘉賓:Rita Peng【監獄院牧】

今集《我哋大家》有監獄院牧 Rita Peng 同我哋講述一個殺人犯如何在獄中從迷失裡找到希望的真實故事。

E63 |「青年與你逆境相連!」 嘉賓:德望學校師生

主題:「青年與你逆境相連!」 嘉賓:德望學校師生,Eva Leung 老師、Belle Wong、Toby Wan 疫情之下,學生認為最大嘅逆境係咩呢?喺逆境之下青年人點樣透過音樂同大家相連呢?德望學校嘅音樂團隊又點樣去演繹「逆境相連」一首天主教歌曲?身為老師覺得現今的青年需要啲乜嘢呢?青年又覺得自己需要乜嘢呢?今集我哋請來德望學校嘅師生同我哋傾吓偈。

E62 | 逆境相連 嘉賓:阮嫣玲修女

疫情令全球人類都生活在逆境之中,我們都在經歷限聚令、居家令、社交距離等等嘅防疫措施。我哋點樣可以在逆境相連? 今集《我哋大家》請來香港德望小學校長阮嫣玲修女(Sr.Pauline Yuen, MIC)同大家分享在逆境下如何與學生和家長逆境相連。另外,阮修女又點樣運用一首天主教歌曲《逆境相連》與青年人一起為社會帶來正能量及宣揚天主的慈愛。

E61 | 花地瑪禱文 嘉賓:程明聰神父

唔知道以往念玫瑰經時,你有冇念「花地瑪聖母禱文」呢? 你又知唔知呢段禱文背後嘅故事? 2021年4月,程明聰神父向香港教區申請更新香港版花地瑪聖母中文禱詞嘅譯法,使其更表達出原有的意思。今集《我哋大家》請來十字架同行者修會 (Companions of the Cross) 會士程明聰神父(Fr.Francis Ching) 同我哋講解香港版花地瑪聖母禱文中文新譯本。

E60 | 聖母與我們的關係 嘉賓:程明聰神父

5月為普世教會是聖母月,聖母嘅我哋大家的母親,但係我哋又係咪真正認識聖母媽媽同我哋嘅關係呢? 今集《我哋大家》請來十字架同行者修會 (Companions of the Cross) 會士程明聰神父(Fr.Francis Ching) 同我哋一起認識聖母媽媽。

E59 | 真的復活了 特別演出:香港德望小學

復活節關我哋咩事?點解每年復活節嘅日子都唔同?今集《我哋大家》主持人會同您傾下以上嘅問題,仲有來自香港德望小學嘅同學仔為我哋講解復活節及以美妙嘅歌聲獻唱Shine Jesus Shine。

E58 | 新冠疫情下的監獄牧民工作 嘉賓:Rita Peng【監獄院牧】

怎樣在加拿大考取監獄院牧的資格?在新冠疫情下,囚犯在監獄感染的情況怎樣?有什麼防疫措施?在男子監獄服務的Rita有感受過恐懼呢?她在囚犯身上看到的不是耶穌而是......?今集我哋大家監獄院牧Rita Peng會逐一為我們解答。

E57 | 監獄牧民工作(1) 嘉賓:Rita Peng【監獄院牧】

加拿大是一個有人權的國家,所以無論任何人都會擁有人權的保障,在監獄裏面的囚犯都不例外,而宗教自由就是其中一環。今集《我哋大家》請來在加拿大男子監獄擔當院牧工作的 Rita Peng。監獄的情況是否同我們在電影中看到的一樣呢?她的工作要做些什麼?監獄的架構又是怎樣的?就讓她與我們分享在監獄中的牧民工作。

E55 | 基督徒的合一 嘉賓:鄧建衛神父

E54 |「窮」一生去愛

E53 | 笑談過聖誕

E52 | 用音樂呼喚愛 嘉賓:郭蕙漩

音樂讓人走在一起,音樂能觸動人心,音樂能凝聚力量,音樂能改變世界。今集我哋大家​請來一位來自香港的宗教音樂唱作人郭蕙漩(Vansie)同我哋分享佢嘅唱作故事。Vansie 也是天主教樂隊 AMDG 嘅主音歌手。

E51 | 守護生命的喜樂 嘉賓:郭蕙漩醫生

唔知你有冇試過做手術呢?做手術之前我哋會進行麻醉,麻醉咗之後就真係唔知發生咩事。為病人麻醉,一項咁重要嘅工作當然由麻醉科醫生進行啦,有冇諗過佢哋同你做麻醉之後去咗邊呢?佢哋又點樣去守護我哋嘅生命呢?今集我哋大家請來來自香港,郭蕙漩醫生(麻醉科專科)(Dr.Vansie Kwok),佢亦都係一位公教醫生,會同我哋分享呢一份工作點樣去帶喜樂比病人。

E50 | 流行宗教音樂創作之旅 嘉賓:梁偉堅Kinn

粵語或者國語嘅流行曲你就聽得多啦,但係廣東話嘅流行宗教音樂你又識幾多首呢?今集我哋請來唱片製作人梁偉堅Kinn佢同我哋分享一下佢創作流行宗教音樂嘅旅程,仲會同我哋認識一下乜嘢係音樂版權,佢亦都唔會同我哋去介紹一個全新嘅天主教文化交流網上平台。

E49 | 天主教翻譯工作與文字福傳 嘉賓: 張小蘭 Lucia Cheung

天主教十分著重文字福傳,當中不可或缺的工作就是翻譯。今集我哋請來前天亞社香港分社編輯,現職香港中文大學天主教研究中心研究助理的張小蘭Lucia Cheung,同我們分享為近日出版的聖若望保祿二世中文傳記下冊-《終結與開始》的翻譯經歷,及天主教傳媒的工作經驗。

E48 | 生命的奧妙(5) 認識基因工程 嘉賓:鄧子錚博士Dr. Tina Tang

今集我哋請來神經科學家鄧子錚博士講解什麼是基因工程,“Gene editing” 基因修飾中的CRISPR-Cas9又是什麼,仲有咩類型的基因改造是違反倫理?

E47 | 天主教的哈佬喂

今集主持人會講:我哋講吓萬聖節,扮吓聖人過下節,11月有全大赦 ,與及我哋一欣賞真理杯冠軍歌曲《親愛的主聖神》。

E45 | 生命的奧妙(4) 用流產胎兒細胞做醫藥研發的認知 嘉賓:鄧子錚博士

全世界等待著COVID-19嘅疫苗,不同國家研製嘅方法也有分別,而其中一個方法就是用人工或自然流產的胎兒細胞研發和生產的疫苗,這方法是否不道德或違反倫理?流產的胎兒細胞同細胞組織主要的兩個來源又是什麼? 今集仍然有來自芝加哥嘅神經科學家,鄧子錚博士Dr. Tina Tang 為我哋作講解。

E46 | 介紹《愛‧生命》微電影 嘉賓: 陳麗嫦 Connie Chan (香港教區婚委會牧民幹事)

香港教區婚姻與家庭牧民委員會及香港平信徒團體「喜樂生命」在2019年拍攝及製作了《愛‧生命》微電影系列,由真人真事改編而成,講述未婚懷孕、產檢異常、夫婦困難懷孕,以及孕婦心臟病四個主題。今集請來香港教區婚委會牧民幹事陳麗嫦女士(Connie)為我哋分享製作嘅點滴。

E44 | 介紹聖若望保祿二世中文傳記

由喬治•魏格爾( George Weigel )著作的兩本聖若望保祿二世傳記 –《希望的見證》及《終結與開始》中文譯本已於2020年10月出版。傳記的上冊是由聖教宗親自邀請作者撰寫,並於教宗仍在世之時出版。2020年也是聖教宗誕生100週年,而10月22日也是他的紀念日,實在別具意義。今集我哋請來張心銳神父介紹這兩本新書。

E43 | 聖地的使徒生活 嘉賓:吳岳清神父

聖地是慈母教會誕生的地方,但當地基督徒的生命每分每秒都面對著挑戰,天主教會也竭盡所能去保護他們。方濟會會士在聖地擔當了重要的角色,其中包括為居無定所和長居環境惡劣的地下劏房的基督徒興建及提供免費的房屋,務求讓他們有一個安居之所。今集我哋請來在聖地的方濟會會士,吳岳清神父 Fr. Lionel Wu ,同大家分享聖地的使徒生活。

E42 | 活在新常態

今集我哋講下在疫症大流行的得著,仲會帶你睇楓葉和太陽花田,也請你支持你的堂區,我哋還會一齊唱《軟弱時候》 ,最後有好書推介:若望保祿二世中文傳記。

E41 | 生命的奧妙(3) 科學家眼中的生命與科學倫理

社會上充斥著挑戰「生命倫理」嘅議題從未停止過,其實我哋對「倫理」嘅認識又有幾多呢?對於呢方面,科學家又有冇行規要遵守? 今集有來自芝加哥嘅神經科學家,鄧子錚博士Dr. Tina Tang,同我哋一起認識生命倫理,與及生命/醫學倫理的四大原則。

E40 | 病毒測試實況

今集講下主持人去左做病毒測試,耶穌叫我們不要怕只要信,中秋節快樂。

E39 | 疫情下的聖地 嘉賓: 吳岳清神父

聖地的疫情日趨嚴重,教堂要關閉,朝聖活動要暫停,基督徒在經濟生活上受打擊,教會也面臨牧民的重大挑戰。我哋請來聖地方濟會圖書館館長,吳岳清神父 Fr. Lionel Wu (方濟會會士),同大家分享聖地此刻最需要什麼。

E38 | 天主是個好老闆?

今集講下我哋去朝聖,介紹加拿大恩寵聖母朝聖地Marylake Shrine,仲有聖經分享「僱工的比喻」,我哋也會一齊唱 《是祢麼》。

E37 | 生命的奧妙(2) 研製疫苗的不同階段 嘉賓:鄧子錚博士 Dr. Tina Tang

我哋大家都是天主創造的生命,你知唔知自己嘅生命係有幾奧妙呢? 身體中嘅幹細胞及臍帶血就係其中兩個奧妙之處。面對COVID-19疫情,我哋個個都等待疫苗,疫苗又係點研製呢? 今集神經學家鄧子錚博士Dr. Tina Tang,會同我哋講吓:幹細胞的功能、研製疫苗的不同階段、臍帶血的作用。

E36 | 共管式公寓管理知多啲 嘉賓:Lydia Ip

「物業管理」就聽得多,「共管管理」你又聽過未?原來係有分別㗎!在疫情之下,好多人會在家工作,係屋企時間多咗,自然就會多咗留意自己住嘅地方,發現家居嘅問題亦多左,住Condo(共管)的人,向共管管理公司的需求或投訴也自然增加。所以,我哋請來共管式公寓管理公司的經理Lydia Ip同大家分享佢嘅工作經驗。

E35 | 生命的奧妙:幹細胞 嘉賓:鄧子錚博士Dr. Tina Tang

我哋成日話要維護生命,但係我哋又有幾了解「生命」- 人類的人體結構呢? 你又知唔知生命係幾時開始? 今集請來一位在美國的神經學家鄧子錚博士Dr. Tina Tang,佢會同我哋上堂,學習生物的基本概念。

E34 | 你快樂所以我快樂

今集講啲乜: #我哋分享正能量 #速遞員的故事 #如何成就對方 #我哋一齊唱 #我們全心感謝天主

E33 | 練習神馳

今集講啲乜: #我哋睇到雙彩虹 #情商顧問講神馳 #神馳有助子女成長 #祈禱都可以神馳 #聖多明我沙維豪 #我哋一齊唱 #主的居處在我心

E32 | 禮儀如此多FUN 之 特倫多彌撒 嘉賓:張心銳神父(慈幼會)

對於彌撒,我哋成日話新禮舊禮,梵二前後,其實當中有冇分別? 還是都是同一個彌撒,但表達方式不同? 今集張心銳神父繼續同我哋講彌撒有幾精彩!

E31 | 有個好鄰居

今集講啲乜: #我哋有個好鄰居 #愛近人 #心懷大愛做小事 #我哋一齊唱 #我是教友

E30 | 禮儀如此多FUN 嘉賓:張心銳神父(慈幼會)

疫情之下,教友不能到聖堂參與彌撒,在無可奈何的情況下唯有在電子螢光幕上收睇網上彌撒。睇睇吓你可能發現平時在彌撒中沒有留意到的禮儀細節。今集張心銳神父會同我哋講下其實禮儀係好多樂趣,佢仲會獻唱一首拉丁歌。

E29 | 幼稚園教我的一切

今集講啲乜: #我哋有EQ顧問 #返幼稚園學做人 #做人十式 #好書推介「KIDCAT」 #親子遊戲

E28 | 理想的「家」(下集) 嘉賓:Ricky Yuen

如何才是一個理想的家? 隨時On Call去同客人睇屋嘅 Ricky 如何維繫自己嘅家? 教會又係一個點樣嘅家? Ricky又點「推銷」教會這個家? 仲有搵屋同準備置業小貼士。今集我哋大家請來地產經紀 Ricky Yuen 同我哋逐一分享。

E27 | 愛仇人

今集講啲乜: #如何面對你討厭的人 #我哋要學習最大的德行 #我哋一齊唱 #愛合一 #我哋推介 #免費睇 #聖人劇場 #聖安德烈 #StBrotherAndre

E26 | 理想的「家」(上集) 嘉賓:Ricky Yuen

當你諗到要建立一個家嘅時候,一定離唔開地產呢個服務性行業。喺疫情之下地產市道如何?做地產最大嘅滿足感又係乜嘢?呢一個行業同信仰有冇衝突呢?原來做地產都可以福傳?今集我哋大家請來地產經紀 Ricky Yuen 同我哋逐一分享。

E25 | 關心長者

今集講啲乜: #買廣東歌CD買到去Niagara Falls #我哋要關心長者 #梵蒂岡關愛老人活動 #送上你的擁抱 #sendyourhug #我哋一齊唱 #有一新誡命

E23 | 克服憂慮

今集講啲乜: #停電時的斷捨離 #我哋學習克服憂慮 #原來事事宥定時 #我哋一齊唱 #創世紀

E21 | 斷捨離

今集講啲乜: #我哋齊齊斷捨離 #耶穌一早就叫門徒斷捨離 #真理杯全球華語聖歌創作大賽 #好歌推介 #天主是愛 #聖人影院 #StKateri #免費睇

E19 | 報名去加東

"今集講啲乜: #我哋講下社會責任 #戴口罩也是愛 #我哋一齊唱 #與基督同行 #我哋推介 #加東生活營2020 #中華殉道聖人慶日彌撒"

E18 | 好歌獻給你

今集講啲乜: #我哋身處加拿大 #加拿大國慶日 #一家大細好去處 #我哋有特別嘉賓 #資深音樂人 Stephen Ho #網上大合唱 #StAgnesTsaoChoir #AveVerumCorpus #Mozart

E17 | 廢物處理知多啲(下集) 嘉賓: Roger Wong

多倫多市每年收集超過90萬公噸的廢物 。透過不同的廢物分流和回收計劃, 多倫多市每年減少了大約40萬公噸的廢物流入垃圾堆填區,其中有機廚餘佔13萬公噸, 循環回收佔大約10萬公噸。今集我哋繼續有多倫多市都市固體廢物管理部門 (Solid Waste Management Services )-高級項目經理 Roger Wong 同我哋作分享。

E16 | 廢物處理知多啲(上集) 嘉賓: Roger Wong

疫情之下喺屋企多咗嘅你係咪多咗時間煮飯、執屋同清潔屋企呢?我哋有冇忘記到幫我哋收集一袋袋垃圾嘅前線工作者垃圾收集員嘅努力呢?日日面對廢物嘅佢哋又有咩裝備去保護自己呢?此外,我哋又點樣為保護環境出一分力,去愛護受造界?今個星期,我哋為大家一連兩集請來在多倫多市都市固體廢物管理部門-高級項目經理 Roger Wong。

E15 | 登記攞飛去彌撒

今集講啲乜: #多倫多華人堂區為重開準備就緒 #登記憑票參與彌撒 #神父示範送聖體 #DucInAltum #划到深處 #騎士疫境下捐款比食物銀行 #我哋一齊唱 #AMDG #天主經 #嘉賓預告 #廢物管理

Ep14 抗疫最前線 (下集) 嘉賓: Ignatius Chan

來自加拿大滿地可嘅華裔 #緊急救護員 Ignatius Chan 今集會同我哋分享: #工作時遇到COVID19確疹者的經驗 #救護員的防疫裝備 #社交距離的作用 #救護員遇到宗教問題時的處理方法

E13 | 抗疫最前線 (上集) 嘉賓: Ignatius Chan

當有人因醫療事故而打911時,第一批到達現場的就係緊急救護人員,佢哋絕對係比 #前線 更前線的工作者!究竟佢哋面對嘅工作係咪同我哋睇電視劇一樣呢?佢哋又用咩心態去服務社會,第一時間向求救嘅人作出適當嘅救援?今集我哋大家請來來自加拿大滿地可嘅華裔緊急救護員 Ignatius Chan。

E12 | 準備返聖堂

"今集講啲乜: #多倫多總教區為聖堂重開做準備 #教宗為和平祈禱一分鐘 #我哋做園藝 #我哋聽CD #我哋一齊唱 #AMDG #忘憂歌 #我哋推介 #免費睇 #SaintAnthony #聖安多尼 #嘉賓預告 #抗疫最前線"

E11 | 麥神問號 嘉賓:麥冠達神父

今集 我哋大家請來自剛果在香港教區青年牧民委員會服務的麥冠達神父 同大家講下佢點解唔返剛果服務,麥神教我哋剛果語,疫境下的福傳 ,神父也用社交媒體,點同青年人connect ,麥神同我哋一齊唱歌,仲有愛的BIG降。

E10 | 齊齊學做人

今集講啲乜: -疫症下的生活 -教宗同我哋一齊念玫瑰經 -我哋去學做人之社會訓導 -聾人與口罩的故事 -我哋一齊唱:耶穌是我知心友

E9 | 中學教師 嘉賓:Grace Lam

今集我哋大家請來一位在多倫多約克區天主教教育局嘅中學教師 Grace Lam, 同大家講下:疫情下的在家教學 Online Class、老師與學生的互動教學、家長幫子女健康學習小貼士 、青年在網上都可以搵到天主、天主就在我隔雜、我哋一齊唱 The Heart Of Worship。

E8 | 眼睛想旅行

今集講啲乜:我哋去睇雀、我哋去參加非一般的婚禮、我哋去左梵蒂岡、我哋一齊唱 "Jesus I Love You"。

E7 | 老師媽媽 嘉賓:Cecilia Lo

家長們,在家工作的日子要對住啲仔女,你頭痕嗎? 你宜家係屋企過緊「困獸鬥」嘅日子,定係同啲小朋友喺屋企「歡樂天地」呢? 本身係幼兒教育工作者嘅Cecilia,佢會同大家分享一下係屋企同啲小朋友點樣喺疫症之下過日子。原來可以係好開心㗎!

E6 | 愛‧執屋

今集講啲乜: 我哋執屋執左乜、我哋點樣處理破損的聖物、我哋有幼兒班老師送上愛的探訪、我哋一齊唱《挽手荊途》。

E5 | 實驗室工作者 嘉賓:Cheryl Chan

在COVID19疫症下唔係個個都可以「在家工作」,同時,也有很多行業正在努力進行為幫助前線醫護的工作! 今集請來實驗室工作者 Cheryl Chan 同大家講下:實驗室係咪真係有緊急掣、在疫症下實驗室的防疫措施 、Cheryl工作的實驗室如何為抗疫發揮作用、Cheryl為我哋獻唱 Lord, I Need You。

E4 | 疫症下點辦告解

今集講啲乜:我哋母親節做乜、我哋疫症下做乜、我哋點樣辦告解、李志雄神父同我哋一齊唱《真的愛妳》、李志雄神父祝福所有母親。

E3 | 口罩媽媽 嘉賓:Cindy Ma Ma

正所謂「一罩難求」,更何況一個舒服的布口罩?今集請來特別嘉賓﹣口罩媽媽 Cindy Chung 同大家講下:快樂製作布口罩、愛的分享、我的塔冷通、望Mass也望Mask、做口罩都係Calling。

E2 | 疫症下的飲食文化

今集會講下:疫境下的飲食文化、網念玫瑰經、台北教區好消息,我哋會一齊唱 《燃》。

E1 | 我哋做啲乜

疫境下我哋大家都要留在家中,日日緊貼疫情,身心疲累。鹽與光全新網上節目《我哋大家》是一個輕鬆清談節目,主持人會開心暢談「我哋做啲乜」、「我哋傳福音」、「我哋一齊唱」,仲有「我哋推介」。我哋希望為在家中的您帶來歡笑聲!

SUPPORT LABEL

Receive our newsletters
Stay Connected
Receive our newsletters
Stay Connected
FR | CH
Copyright © 2024 Salt and Light Catholic Media Foundation
Registered Charity # 88523 6000 RR0001